Helgen

Lite sen uppdatering, men here we go!
I lördags jobbade jag lite granna, efter det åkte jag till Jempan. Hon har precis flyttat till en ny lägenhet. Vi käkade lite, drack lite vin och gjorde i ordning oss. Stefania kom och gjorde oss sällskap, drack ännu mer vin. Jag lyckades boka en taxi och vi åkte in till stan, dansade av oss på Lounge(s). Vi kom hem runt 4 tiden i söndags morse. Hittade inte riktigt hem och yra runt i fel trapphus! (lol) Till slut kom vi hem, hetsåt världens godaste kebabrulle. Efter besök från hon i the ring så somnade vi ganska gött. Jobbigt nog ringde klockan redan kl 10 för jag skulle upp och jobba.
Det gick oväntat bra på jobbet, och jag dog inte. Sen åkte jag hem till Jennie igen, hon var då inte människa i söndags. Hann även med ett trevligt besök hos C i söndagskväll.
Det var min helg. Och fan så bra den var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0