Lediga dagar!

Oh my! Jag har jobbat alla mina tre lediga dagar. Och nu är jag så trött att jag håller på att dö. Jag har ändå hunnit med en heldel. I fredags var jag, Jennie och Sofie och åt långfrukost på Fröken Olssons, super mysigt. Sen gick vi på stan en stund. Sen pyste jag hem och blev tvingad till Statoil för att jobba. Människorna på det stället är ju bara för mycket! Jobbade även där i lördags och kom fram till att det var sista gången ever för jag höll på att spy på de. Idag har jag jobbat på min riktiga jobb, Sofie är sjuk så jag tog hennes pass. Var på bro hela dagen, så tiden gick super fort!
Igår kväll åkte jag till Mikaela, vi åkte till Vasastan och drack lite vin, mysigt!
Och nu är jag äntligen hemma, och har 1000 saker att göra. Bästa att sätta igång!
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0